Filoham-pirenena sy ny Ben'ny Tanàna Antananarivo
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet Aller à la page 1, 2, 314, 15, 16 Suivante
Auteur Message
holmi

Médaille: Coton
Médaille: Coton

2.65 Actions

MessagePosté le: Ven 22 Aoû, 2008 14:32:22    Sujet du message: Filoham-pirenena sy ny Ben'ny Tanàna Antananarivo Répondre en citant

Vaovao hita tao @ gazety TELO NOHOREFEY androany Zoma 22 Aogositra 2008.
Voalaza tao @ io gazety io fa nalain'ny fitondrana Ravalomanana an-keriny ny volan'Antananarivo.Ny antony dia misy hono ny trosa ka tsy maintsy alohan'ny commune io trosa io . Ny mahagaga anefa dia efa be n'ny Tanàna koa ny filoha @ izao fotoana izao teo aloha ka naninona tsy hitany izany t@ androny fa izao vao mipoitra izany resaka izany?
Sa ahoana hoy ianareo?
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyez-moi un SMS
rti784

Médaille: Or

2.32 Actions

MessagePosté le: Ven 22 Aoû, 2008 16:28:39    Sujet du message: Re: Filoham-pirenena sy ny Ben'ny Tanàna Antananarivo Répondre en citant

Bonne question! Aiza indray i Tanamasoandro hamaly an'izay?

Tim ô! tim! fufu Exclamation
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Envoyez-moi un SMS MSN Messenger
el_nazo

Médaille: Etain

13.37 Actions

MessagePosté le: Ven 22 Aoû, 2008 16:56:59    Sujet du message: Répondre en citant

Trosa hatramin'ny oviana aloha ilay izy e ?

Raha toa mantsy ka tao afaran'ny naha teo an'i "Vous savez qui" de mety ho azo ekena ihany ilay fihetsika.

Azo ekena ihany .... nefa an fa tsy hoe tena azo ekena.

fa raha toa ka izy teo de efa nisy ilay izy ... de izy mintsy no tena tsy ao.

planetmuzik

Médaille: Cristal

21.53 Actions

MessagePosté le: Ven 22 Aoû, 2008 17:22:43    Sujet du message: Répondre en citant

bonne question mintsy izany.
f zao aloh tenmarina kos ve lony zany soa bilaon'ny telonorefey?

planetmuzik

21.53 Actions

MessagePosté le: Ven 22 Aoû, 2008 17:22:49    Sujet du message: Répondre en citant

bonne question mintsy izany.
f zao aloh tenmarina kos ve lony zany soa bilaon'ny telonorefey?

bob_morane

40.89 Actions

MessagePosté le: Sam 23 Aoû, 2008 00:17:48    Sujet du message: Répondre en citant

Efa misy sujet miresaka an-io aloha mandende any é!

Vaovao hitako tao amin-ny tribune: ilay trosa dia niatomboka tamin-ny années 80...
nandalo teo ny maires firy tsy nisy resaka izany trosa zany...
Aona moa no afahan-ny commune miasa sy mi-fonctionne correctement raha ohatra kosa ny recette 1 taona tonga dia gelé?
Tsy misy ve mba hoe échelonnement andoavan trosa fa tonga dia hoe recette 1an!!!!!??????
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
rti784

2.32 Actions

MessagePosté le: Dim 24 Aoû, 2008 18:29:47    Sujet du message: Répondre en citant

Sady ny mahagaga ahy koa dia firy ireo tonga teo @io toerana io nefa tsy norarahina hatr@zay raha tsy hiteny afa-tsy i Ramiaramanana, Rafalimanana, Rajemison Rakotomaharo, ary indrindra t@ i Ravalomanana teo Confused

Dé mbola misy mahasahy miteny kosa ve fa rariny izany Question Confused
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Envoyez-moi un SMS MSN Messenger
hathor

Médaille: Argent
Médaille: Argent

17.60 Actions

MessagePosté le: Dim 24 Aoû, 2008 20:56:06    Sujet du message: Répondre en citant

Very Happy Ny fahitako azy dia lesona nomen'i Bainina ho an'i zAndrikely io. Ny rehetra mahalala fa tsy misy entité tsy manana trosa eto @ty fanjakana ty, ary tsy misy afaka ny handoa izany. zAndry nefa nikôzy t@voalohany hoe matin-trosa ny mairie ka aleo aloha aloha ireo,....dia alohavy ary oziz Bainina koa ptdr

ninan&man ptdr

concours photos ato mifidy ô
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyez-moi un SMS
Sherkan

Médaille: Diamant

249.71 Actions

MessagePosté le: Lun 25 Aoû, 2008 08:30:34    Sujet du message: Répondre en citant

hoy ny zokiolona izay hoe tsy mitovy ny kilasy nianarana, samy hafa ny làla-nodiavina... wink

ny vava no tsy atao aloha ny mamerina azy no sarotra... Mr. Green

el_nazo

13.37 Actions

MessagePosté le: Lun 25 Aoû, 2008 09:00:11    Sujet du message: Répondre en citant

Ko raha izany anie no izy ry Sherkan tokony i "Tu sais qui" no ho pehana voalohany e.
Lery manao vava be io. Ataony oe tsy tadidin'ny olona ngah ny resany oe "Ny vola misy fa ny hampiasana azy no tsy misy" ...

Sherkan

249.71 Actions

MessagePosté le: Lun 25 Aoû, 2008 09:11:16    Sujet du message: Répondre en citant

oadray... peho izy koa Mr. Green izany anagaha olana... wink

fa nisy ilay vola nisy fotoana fa ny gasy no tsy nahay nanararaotra... si, nanao ihany ka fa bizna kely à gauche à droite mi-démarcher vazaha/sinoa/karana...

hoy ilay vazaha technicien tao amin'i IRD/CIRAD izay hoe "petits joueurs qui veulent gagner la lune"...

rharijaona

112.84 Actions

MessagePosté le: Mar 26 Aoû, 2008 07:52:08    Sujet du message: Répondre en citant

Le maire est actuellement en train de reconsulter ses conseillers "spéciaux".
Les enquêteurs (sondages) sont également descendus depuis quelques jours sur terrain.

Ça va chauffer mes mecs
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyez-moi un SMS Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger
kassi

95.59 Actions

MessagePosté le: Mar 26 Aoû, 2008 08:33:41    Sujet du message: Répondre en citant

satria tsy lany maire ingahy Hery Rafalimanana dia ita @zay ny trou nisy tao @commune h@zay fa tsy afaka nafenina tsony, dettes efa t@taon-jato faha firy kosa ve no asaina alohan'i Andry TGV :lol:

ny atahorako fotsiny oe mety ho gadrain'dieu le père io maire kely io ohatran'ny anovany anzay manelingelina azy h@zay

on verra

Dernière édition par kassi le Mar 26 Aoû, 2008 09:10:06; édité 1 fois
semigany
Modérateur

Médaille: Nova
Médaille: Nova

2323.42 Actions

MessagePosté le: Mar 26 Aoû, 2008 08:56:13    Sujet du message: Répondre en citant

Tsy ho sahy hanao an'izany velively izy fa tonga dia vita koa ny aminy raha izany.. Rolling Eyes

Coups bas aloha no betsaka hita izao, nefa misy farany daholo ny zavatra rehetra. Io ilay nolazaiko hoe tsy tia concurrence ilay ranamana io.

Capteur d'émotions
Tour de Tanà en photos, part I
Heaven on Earth
:wink:
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
bob_morane

40.89 Actions

MessagePosté le: Mar 26 Aoû, 2008 09:19:45    Sujet du message: Répondre en citant

Sady tsy tia concurrence, tsy mahazaka critiques...

Je voudrais aussi faire remarquer ce que j'ai lu dans Tribune que la plupart des dettes de Mada ont été annulé pas les bailleurs de fonds. Vous imaginez un peu la mauvaise foi!? Alors même que des dettes de plusieurs milliards de dollars lui ont été retiré, ce gouvernement ne consent même pas à annuler une "petite" dette mille fois moins importante!
Ils font preuve de beaucoup d'égoisme je trouve et c'est la population de vohitsara qui trinque!

Et puis encore une chose! S'ils retiennent 1 an de recette à la commune, comment va t-elle faire pour payer ses salariés!? Faut pas croire que ce sont tous des TGV qui y travaillent. Ils y beaucoup de personnes qui galèrent dans la vie qui travaille à la commune. Comment vont-ils faire!!???
Ne serait-ce que pour ça, personne ne devrait-cautionner ce geste ignoble!
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet Aller à la page 1, 2, 314, 15, 16 Suivante
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 16

Sauter vers: